Friday 8 November 2013

*how are you??

大家好嗎??

終於搬家了,由於我蠢的關係,yahoo blog 的舊 posts 我還未能成功轉移,期望有好心電腦高人出手打救

搬了家,感覺很複雜,一切都很陌生,連怎樣 subscribe to other people's blog 都唔識呀,久違了的中文打字又蝸牛一般

如果你幸好經過這裡,可以留言教我怎樣做 subsription 嗎?

最近的生活相當充實,相信每一個媽媽都會明白,有BB 的日子,每日都過得很快,不是特別的豐盛,但腦袋根本沒有停下來的時間想太多

雖然日子過得充實,我卻相當懶惰,沒有記下太多。。。

自踏入10月,便忙於替 baby K 報名 nursery,幸好港島區大部分學校都可以 DownloaD application forM, 不用排隊(其實要排隊的學校,我自動放棄了。。。。我認我懶。。。。)

baby K 已經 21 個月了,非常之多野講,樣子又老積,常常逗得我哈哈大笑~~~

送上早前影的學生相啊,看起來好像兩三歲人仔,老積得不得了~~


第一張在快圖美影的,影極都唔望鏡頭,顏色又怪怪,又黑又黃,(I already edited the tone and color…. so it looks much better now)  把心一橫付多點錢到影樓拍,效果嘛,跟付出的錢成正比囉。。。

siubb 近況,已經 20週,懷孕的不適已消失,跟上一胎一樣,食得睡得走動得, 已經重了5kg, 希望之後唔會重太多吧。。。。 性別嗎??既然兩胎感覺相若,hehe… siubb 是個妹妹呀~~
baby K 愛妹妹愛到不得了,很早期大概 week 12 的時候,我問她要妹妹好唔好,她每一次都會說好;問她弟弟好唔好,她有時會答好,有時會答唔駛呀。。。。弄得我啼笑皆非

另外,baby K 常常拎起我的衣服要錫 bb,好 sweet…. 又常常一邊摸我肚皮一邊說 “ 媽媽有 bb, bb 冇 bb" (she refers herself as bb) 好攪笑


btw, 如果你見到這篇的話,請留個言,因為我唔識 subscribe to other people's blogs yet……









22 comments:

  1. 如果要SUBSCRIBE BLOG, 有幾個方法
    第一: 留意網友有否啟動Google+的Function (如果有, 你CLICK入個BLOG, 應該見到). 有的話,你便只需接"Follow"或「追蹤」便可以了。
    第二: 以「加入這個網站」進行訂閱:(可以留意BLOGGER有無啟動this function), 有的話, 按下「加入」就OK

    詳情可以睇下依位BLOGGER教學分享:
    http://tastejplife.blogspot.hk/2013/09/Yahoo-Blogspot-4.html
    希望幫到你

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank u so much!!!! i'll add the google+ now...

      Delete
  2. By the way, 我見到你個BLOG未加Google+ followers functions
    要加左, 其他BLOGGER先可以追蹤你

    你可以去LAYOUT 個版面 > Add Gadget > 揀 Google+ Followers
    我都係剛剛轉過來BLOGSPOT, 暫時未將舊POST搬家呢

    ReplyDelete
  3. hello Dawn~
    好開心見你blog 返呀~
    我搬blog 時都遇到好多挫折, 最後都係勞煩電腦界朋友幫忙咋.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. i really miss u girls a lot!!!!
      was just too busy at work and dealing with yahoo blog is too frustrating….
      will try to blog more now that work is not that busy!!!!! :)

      Delete
  4. 終於見番你個BLOG啦,我係追蹤唔到你,因為你未放個Google+ followers functions出來,快D放出來俾我們追蹤你。同埋記得追蹤番我。: ]

    ReplyDelete
  5. congrats~~ 兩姊妹年紀咁近,都會好close 呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁希望呀
      不過 baby K 都似一個好姐姐既,佢都幾識照顧人架

      Delete
  6. glad to meet you here again!

    see how to back up yahoo blog:
    http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/backupyahooblog8.html

    see how to transfer from yahoo blog to blogger:
    http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html

    如果真係搞唔掂要幫手出聲呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for the tips... let me try later~~~~ 多得你DD電腦高人打救
      你要好好保重身子呀,木木媽

      Delete
  7. baby K 大個左好多呀!!!
    我由YAHOO BLOG 已經有FOLLOW 你個BLOG...
    我都轉左BLOGSPOT, but really so lazy to write anything down... haha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都好冇心機寫,好似寫唔寫都冇乜人睇,D functions 又用唔慣,人愈大就愈蠢,學唔識新野

      Delete
  8. hello hello! 好耐無見! 唔好無心機寫啊, 我會嚟睇的!

    媽媽有 bb, bb 冇 bb, hahahahaah!

    你想 subscribe 人地啲 blog, 去 http://www.blogger.com/home, scroll 去下面, paste http://travelhooolic.blogspot.co.uk/ 和 http://littlesheldon.blogspot.co.uk/ 咁就 OK 啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cannot subscribe to SHeldon's blogspot, i think its the privacy issue???

      Delete
  9. Wow~ baby k 右面張相個樣激似妳!未睇字我以為妳將妳bb相同baby k 張相做對比,仲諗點解妳bb相 d 色仲可以咁sharp。。。

    ReplyDelete
  10. baby K 愈大愈靚女, 好似你呀 ^^

    ReplyDelete
  11. Hihi, 之前一直追開你yahoo blog~~~
    想問下baby K向Irene影果輯相, 掛向牆"Happy Birthday"既banner向邊度可以買到?
    因為覺得好靚呀, thanks!!!

    ReplyDelete
  12. http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2013/09/blogspot-tutorial.html
    可以睇吓我呢篇教學

    ReplyDelete
  13. hello hello! 好耐無見! 見到你係度開左個blog呢!! 你也可以add我個blog. 你好似未放個Google+ followers functions出來, 所以add唔到你呢!!

    ReplyDelete