Wednesday 20 November 2013

*數學題之我見

可能因為今日放假,明天去星加坡玩,今朝一起身就有團火~~


話說 facebook 媽媽會見到一個 post


唔個點解好火,就出左個comment

2x4 同 4x2 有咩唔同?D老師淨係識跟model answer 俾分,小朋友既變通能力就係咁俾D老師呃殺咗。

有其他媽媽 reply

2x4 讀作二乘以四
即二乘以四次同二加了四次(2+2+2+2)
等於4個2


4x2 讀作四乘以二
即四乘以兩次同四加了兩次(4+4)
等於兩個四

所以雖然4x2 同2x4 都係等於8
但演繹方式唔同,所表達嘅嘢都唔一樣

我睇完後仲火,D 個媽媽聽佢講以前係教小學既,如果以咁既方法教學,再醒目識轉彎既小朋友都會死,奈何好有好多媽媽支持佢講法,之後我又 reply 了,絕對係撩交嗌呀!!!


如果D一條係語文科問題,我好同意你既講法,字面解你係岩,我都會咁教個女,因為D一題係有關對句子結構既理解能力,先後絕對不能錯!
但係如果這是一題數學題,咁 there should be more than 1 correct answers
基於數學既原則,2 x 4同 4 x 2 得出來既答案係一樣, 2 x 4 = 2+2+2+2 and also = (2+2) + (2+2) = 4+4 = 4 x 2
老師唔應該一見到 4x2 就咁打個交差,然後叫佢改正,咁樣只會教得小朋友墨守成規,唔識變通,學數學最重要既就係識變通,所以咁既改卷手法係同學數學既精神相違背。。。。以上只係個人意見,歡迎討論

如果傳統學校 D 老師個個都係咁,我真係好擔心

6 comments:

  1. 得罪都要講句,而家有D老師真係咁,我以前有D同事都係,只以MODEL ANSWER改卷,學生會好無奈。如果自己是MAMA,唯有同小朋友講解下。

    ReplyDelete
  2. 越嚟越覺得一代不如一代
    身邊有朋友 (得罪喇) 或朋友嘅老婆做教師
    金毛嘅又有, 品德麻麻嘅都有, 最緊要係佢哋都好冇heart, 教書係一個職業, 佢哋好似冇咗個"教育下一代"嘅使命感咁
    唉...............

    ReplyDelete
  3. 4 x 2 = 2 x 4 囉, 咁都錯, 傻的!!

    ReplyDelete
  4. 我覺得冇錯呵, 咁都話錯, 真係有問題.

    ReplyDelete
  5. Hello! i am back!!! Please add my blog!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete